Esquiada 2017

El primer dia de l’esquiada vam quedar tots els nois i noies de tercer d’ESO a les sis del matí davant de l’institut. Un autocar ens estava esperant  per anar cap a Llívia. Durant el viatge, vam fer una paradeta per esmorzar i anar al lavabo. Tot seguit, vam tornar a pujar a l’autocar per seguir el viatge fins a l’hotel on hi vam deixar l’equipatge.

Vam agafar els esquís i el material i vam marxar cap a les pistes on ens hi vam quedar fins a les quatre de la tarda. Vam marxar de pressa ja que estava nevant molt. Quan vam arribar a l’hotel ens van donar les nostres habitacions i ens vam instal·lar. Un cop dutxats vam anar a sopar i després a descansar a les habitacions.  Vam anar a dormir a mitjanit.

El segon dia ens vam llevar a les 7:30, vam esmorzar i vam pujar a les pistes. Vam estar esquiant tot el dia. Un cop a l’hotel ens vam dutxar i vam fer una volta pel poble per comprar regals per a les nostres famílies. Vam sopar i vam estar amb els amics. Abans d’anar a dormir vam fer una guerra de boles de neu.

El tercer i últim dia, després d’esmorzar vam anar a les pistes. Tot i el mal temps, vam esquiar durant tot el dia i vam pujar a un telecabina, un telecadira i als remuntadors. Després de dinar, vam tornar els esquis i vam recollir les maletes per tornar cap a Santa Coloma. Però el camí de tornada es va complicar, quan gairebé havíem arribat a la boca nord del túnel del Cadí ens van dir que no podíem passar perquè estava ple de neu. Vam haver de fer mitja volta i tornar per un altre camí. El viatge de tornada es va allargar més del previst i no vam arribar fins a les 22.00h. La tornada es va fer pesada i llarga però l’esquiada ha estat una meravella i tots hem après a esquiar gràcies als monitors.