Sortida a “La Mola”

El passat dia 11 de novembre els alumnes de 4rt vam fer una excursió al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt, a on vam practicar dues activitats esportives: l’escalada i el trekking.

A les 8 hores ens vam reunir tots a la porta de l’institut per pujar a l’autocar que ens portaria fins al nostre destí.

En uns 50 minuts vam arribar i ens vam trobar amb els monitors que ens van portar fins al lloc d’inici de l’excursió per esmorzar i a on està el “Cavall Bernat”, el monòlit a on vam practicar l’escalada.

Ens vam dividir en dos grups, uns vam començar per l’escalada. Teníem dues vies per escalar amb un grau de dificultat diferent cadascuna. Ens van ensenyar com fer-ho i ens va resultar molt fàcil per a quasi tots.

Quan ja tots havíem acabat i l’altre grup ja era al cim de la muntanya, nosaltres vam començar a pujar cap a La Mola a 1,104 metres d’altitud sobre el mar. El camí era a vegades pla i unes altres més complicat i cansat. Vam trigar al voltant d’una hora i mitja en arribar nosaltres també al cim.

En arribar al cim vam descansar una mica per després continuar baixant la muntanya. El camí de baixada era una mica difícil i molts de nosaltres relliscàvem al trepitjar la molsa degut a que tot l’any ha estat molt humit i perquè el camí era molt estret i rocallós, però cap de nosaltres ens vam fer mal.

Ens ho vam passar molt bé, tot i encara havent-nos cansat molt al llarg del matí, però va ser una bona experiència en grup a la natura.