24a Setmana de la Ciència

Aquesta setmana se celebra la 24a Setmana de la Ciència (11-18 de novembre) a tot el món, i al Canpe  també hi participem. Hem convertit la biblio en un laboratori ple d’experiments al·lucinants, i els trobaràs tots a dins dels llibres.

No et descuidis de passar, segur que hi trobes coses interessants!

Els llibres no es podran deixar en préstec. Aquí els podreu fullejar, però haureu d’anar a la biblioteca pública si us els voleu endur per llegir.

També farem activitats per tal de promoure i divulgar la ciència entre els nostres alumnes:

•  V Concurs de fotografia cientifico-tecnològica, amb la intenció de despertar la curiositat científica i tecnològica en el nostre alumnat, que les sàpiguen veure a cada racó. Bases del concurs
  •  IV Concurs “Light Painting”  Bases del concurs
  • Periodisme Científic
  •  Xerrades científiques: “El Paradigma de la Biodiversitat Antàrtica: una Selva sota un Desert de Gel”. A càrrec del científic Josep Maria Gili