Sant Jordi a l’Aula Món

Per celebrar aquest any Sant Jordi a l’Aula Món una de les activitats que es van fer, juntament amb la participació del concurs literari, va ser inventar un final diferent per a la llegenda o canviar la història de manera parcial o totalment. Ja està bé de cavallers que salven princeses i dracs dolents!!

Com l’alumnat de l’Aula d’Acollida té diferents nivells, cadascú ha fet les aportacions en funció de les seves capacitats i assoliments. Veureu que alguns textos estan en diferents idiomes, fet que visibilitza molt la diversitat que hi ha a l’aula. Tot petit esforç és important per a aprendre l’idioma! Així que, fins i tot l’alumnat que ha copiat part de la llegenda que ha treballat a classe, és molt important tenir en compte la seva intencionalitat.

Amb aquesta tasca s’ha treballat l’expressió escrita i la creativitat, han fet alguns dibuixos per acompanyar els relats que han quedat força bé.

Així que us deixem amb un petit vídeo amb les seves creacions esperant que us agradin moltíssim!