Saló de l’Ensenyament

Enguany, l’alumnat de 4t de l’ESO ha visitat el Saló de l’Ensenyament com a activitat complementària al que serà la feina del Crèdit de Síntesi: «I després de 4t… EM CONTINUO FORMANT!».

El divendres dia 24 de març durant tot el matí l’alumnat va tenir la possibilitat d’apropar-se als estudis i/o a les professions de la mà d’experts en la matèria, oportunitat que van aprofitar i que els va servir com a primer pas per a la seva orientació, tant acadèmica com laboral.

En els diferents estands, van poder trobar una àmplia oferta formativa, tant pública com privada, universitària com de cicles, així com d’idiomes, estades a l’estranger, etc. Tot això enriquit amb tallers que abastaven des de la ciència als videojocs passant pel ball, la perruqueria, la cocteleria, etc.

En definitiva, un extens ventall formatiu i professional que ara han de gestionar com a punt de partida del seu futur.