Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021

Benvolgudes famílies!

Us adjuntem el llistat dels alumnes preinscrits amb el barem provisional que ha comunicat el Departament d’Educació.

És la llista amb els barems provisionals de les preinscripcions d’ESO perquè pugueu comprovar que apareix la vostra sol·licitud i que està correctament puntuada.

Els alumnes estan ordenats alfabèticament per les inicials del nom i cognom i amb el recompte de punts provisional.

El codi de preinscripció té el format PRE21-22XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE21-22XXXXX323). Pel que fa al nom i cognoms, està format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

Reclamacions a la llista del barem provisional:  del 20 al 26 d’abril de 2020.

En el cas que observeu que en aquesta llista hi ha alguna errada en relació al recompte de punts que s’ha efectuat, podeu presentar una reclamació en el termini establert, adreçant un correu electrònic a la nostra adreça: a8059329@xtec.cat, indicant a l’ASSUMPTE: Reclamació a la llista provisional ESO.