PROJECTE disFRUTA

Iniciem campanya de conscienciació! Els alumnes del nivell de 3r d’ESO hem acabat un projecte a través del qual hem investigat sobre els múltiples beneficis i propietats de la fruita. Promoure el consum de fruita durant l’esmorzar és fonamental per mantenir una dieta equilibrada. Així doncs, durant els dimarts d’aquest curs 2021-22, a l’hora del pati, oferirem gratuïtament fruita de temporada als nostres alumnes.

En aquest sentit iniciem aquesta iniciativa amb el repartiment de mandarines, el proper dimarts 23 de novembre a les 11h, al pati del centre.

Finalment us volem explicar que el Projecte disFRUTA neix de la preocupació i observació, per part del professorat del centre, d’un nombre important d’alumnes que esmorzen productes industrials. Així doncs, per una banda pretenem evitar que les desigualtats nutricionals i de salut continuïn augmentant en els nostres adolescents i per altra banda, volem conscienciar l’alumnat sobre la necessitat de mantenir una dieta equilibrada i variada perquè el nostre sistema nerviós funcioni de manera adequada i ens permeti gaudir d’una bona salut emocional.