PROJECTE D’ACCELERACIÓ DIGITAL

LLIURAMENT ORDINADORS

Benvolgudes famílies,

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Això fa necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris als alumnes.

Per assolir aquest objectiu, el nostre centre distribuirà a partir del dilluns 1 de març els ordinadors portàtils [Model Lenovo: 300e 2 N4120 8Gb 128Gb 11.6″] destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, i Batxillerat.

+ informació

LLIURAMENT MIFIs

Per tal d’assegurar la connectivitat a la xarxa d’aquells alumnes que els centres públics i concertats han identificat que no tenen aquest servei a les seves llars, es proporcionen connexions portàtils MiFi. En el següent enllaç hi ha disponible la Guia ràpida del dispositiu de connectivitat MiFi.

Aquestes connexions corresponen a dades il·limitades per a ús lectiu amb restriccions d’horari i d’accés a varis llocs web.

• L’alumnat podrà disposar d’aquesta connectivitat entre les 7 hores del matí i les 23 hores de la nit.
  • S’apliquen les mateixes restriccions d’accés que les fixades per defecte en els centres educatius, afegint les xarxes socials (Instagram, Facebook), portals de streaming (Netflix, Mega) i de jocs en línia (Xbox Live), i iTunes. Aquestes restriccions s’han establert després de l’anàlisi de l’ús de dades realitzat en els equipaments de connectivitat proporcionats a l’alumnat durant els mesos de confinament en el projecte “equitat digital”.
+ informació