Presentacions sobre l’Univers a l’escola Santa Coloma

Els alumnes de física de 1r de batxillerat B, amb el suport del nostre professor de física Eusebi Gasque, vam estar preparant durant unes setmanes un treball sobre l’Univers el qual es va presentar, el dimarts 23 de març, als alumnes de 2 grups de sisè  i a un grup de cinquè de l’Escola Santa Coloma. Les presentacions es van fer on-line.

El treball va constar de quatre parts:

• Els forats negres: Es va explicar la seva composició, la formació d’aquests i els tipus que podem trobar en tota la nostra galàxia.
  • L’expansió de l’Univers: Es va mencionar l’origen de l’Univers i les diferents teories d’expansió d’aquest.
  • Les ones gravitacionals: En aquesta presentació es va explicar en què consisteixen, les seves característiques, els tipus i una mica d’història sobre les ones.
  • Les condicions de vida perquè un planeta sigui habitable: En aquesta presentació es van explicar els factors necessaris perquè un planeta pugui albergar vida.

Gràcies a aquest treball vam aprendre més sobre l’Univers, vam ser professors per un dia i amb les nostres explicacions vam ajudar als alumnes de l’escola Santa Coloma a desenvolupar uns treballs que estaven preparant sobre l’Univers.

Esperem poder continuar col·laborant amb ells el proper curs ja que l’experiència ens va agradar molt.

Arnau López, Ayoub El Ferjani, Naomi Changoluisa, Raúl Lorite  [1 B Batx].