PREINSCRIPCIÓ [Curs 2020-21]

A partir el 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà dur a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, tindrà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

Així, com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar  el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es preveu que disposin d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial. Així, la preinscripció presencial estarà disponible a partir del 19 de maig i fins el 22 de maig inclòs. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o  a través d’Internet.

Presentació TELEMÀTICA de les sol·licituds: del 13 al 22 de maig (ambdós inclosos).

1. S’ha de fer mitjançant la sol·licitud amb suport informàtic.

S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. En emplenar la sol·licitud amb suport informàtic trobareu un espai que cal omplir amb l’identificador de l’alumne o alumna.

2. Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud que s’ha d’enviar per correu electrònic al centre: a8059329@xtec.cat amb l’assumpte “Preinscripció ESO – Nom i cognoms de l’alumne/a”.

3. Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, una còpia de la documentació escanejada o fotografiada. Podeu descarregar un resum al següent enllaç: Documentació matrícula pdf icon [695,08 kB ]

4. El centre us respondrà per correu confirmant la recepció de la sol·licitud i la documentació, com a justificant de la formalització de la sol·licitud de preinscripció.

INFORMACIÓ PER CONSULTAR: [El codi del nostre centre és 08059329]
OFERTA INICIAL DE PLACES [De 1r a 4t d’ESO] Documentació i criteris de prioritat
Llistat de llibres 1r d’ESO Presentació Portes Obertes + Carta de compromís educatiu
Centres de primària adscrits. Area de proximitat a que pertany el centre.

Presentació FÍSICA de les sol·licituds: [Només amb CITA PRÈVIA]

ESO [del 19 al 22 de maig]

Batxillerat [del 27 de maig al 3 de juny].

Aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic disposaran d’uns dies per poder lliurar les seves sol·licituds de forma presencial però només amb CITA PRÈVIA.

Sol·licitud de preinscripció pdf icon [695,08 kB ]

El tràmit es farà al centre triat en primera opció.

A partir del dia 13 i fins el 21 d’abril, les famílies podeu demanar CITA PRÈVIA:

• Per telefón: Trucant al número (93) 466 50 50 (de dilluns a divendres de 9:00h a 13:30h).

Mesures de prevenció per a les persones que hagin d’accedir al centre:

Per dur el tràmit amb total garantia de salut i seguretat es recorda que:

• Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).

• Es recomana arribar al centre com a màxim 15’ abans de l’hora establerta.

• Cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i la sol·licitud emplenada des de casa. En tot cas portar el seu propi bolígraf.

• Recomanem portar mascareta i guants.

• No han de presentar-se al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.