Obre els ulls (Grup de 3r Projectes)

El passat 20 de desembre els alumnes de  3r projectes van presentar a diferents grups de l’institut l’activitat – Obre els ulls.

A partir de la construcció de dos arbres de Nadal amb palets de fusta reciclats i la  preparació manual de tota la decoració dels arbres, es van afegir uns marcadors  de 3D amb capes d’informació visual sobre el tema  el Nadal ,que cobren vida !!

Els alumnes van  gaudir  d’una  experiència amb realitat augmentada (AR) on  a partir  de la utilització  de dispositius com poden ser els nostres propis telèfons mòbils, van generar experiències que aporten un coneixement més real sobre el nostre entorn nadalenc  i a més rebem aquesta informació en temps real.

El grup  va experimentar el que poden arribar a veure amb diferents aplicacions.

App Quiever  i Christmas AR.