Jornades HELPERS

Jornades de coneixença entre els/les alumnes Helpers (3er i 4art ESO) i els/les alumnes de 1er ESO

Per segon any consecutiu es van realitzar unes jordanes de coneixença i germanor entre els alumnes Helpers i els nouvinguts al Centre. Ara que just acabem d’encetar un nou curs, aquests alumnes s’enfronten per primer cop a l’Institut i és per aquest motiu que els alumnes més grans realitzen uns jocs de coneixença. Al mateix temps aquests jocs permeten conèixer millor els seus companys i són també un bon recurs per treballar la sensació de pertinença de grup. Els alumnes Helpers van organitzar amb èxit tot una sèries de jocs tradicionals com, per exemple, Un, dos tres, pica paret; El mocador; L’aranya; El pal, entre d’altres.