Gran èxit de les portes obertes 2018

El passat dissabte 3 de març vam celebrar la nostra jornada de Portes Obertes.

La jornada, que es va fer al llarg del matí, va ser tot un èxit ja que vàrem rebre la visita de més d’un centenar de famílies interessades en inscriure els seus fills/es al nostre Institut

La jornada es va iniciar a les 11:00h i va durar més de dues hores. Durant aquest temps, va haver-hi una benvinguda inicial de la presidenta del AMPA, una explicació del projecte educatiu i lingüístic del centre per part del Director i tot seguit, unes visites guiades.

Durant les visites, les famílies distribuïdes en grups i acompanyades per professorat i alumnes de l’ESO, van poder conèixer i veure les diferents aules i espais de l’Institut.

Al mateix temps de l’itinerari, el professorat, explicava les dinàmiques d’aula i les diferents classes.

Finalment, tots plegats (famílies, professorat i alumnes) vam gaudir d’un petit refrigeri al gimnàs on el assistents van poder parlar directament amb el personal del centre i resoldre els seus dubtes.

Esperem que tothom gaudís de la nostra festa!

Tot l’equip de l’Institut Can Peixauet volem agrair la seva presència a les més de 200 persones que ens han visitat, al professorat assistent així com la gran feina feta pel nostre alumnat voluntari, que ha estat  el millor ambaixador del Can Peixauet.