Fotoperiodisme compromès

Els alumnes de 2n de Batx. (Optativa Hª de l’Art), de 1r de Batx. (Optativa Hª Món C.) i  del grup de 2n ESO 2.4  (Ètica) han visitat, a la Biblioteca Can Peixauet,  l’exposició fotogràfica que porta per títol “Piástike. La greu situació que pateixen les persones refugiades a Atenes”, obra del fotògraf colomenc Andreu Fernández i organitzada pel col·lectiu Brigada Stanbrook, una entitat creada per joves a Sta. Coloma de Gramenet l’any 2017 i que té com a objectiu millorar la vida de les persones refugiades que malviuen actualment a Grècia.

Els alumnes han tingut l’oportunitat d’intercanviar impressions amb l’autor de les fotografies, que els ha explicat com ha estat la seva experiència com a cooperant a Atenes.

Aquesta exposició la podeu visitar fins al 31 d’octubre. Us la recomanem!