Experimentem amb la Polaroid!

Com si fóssim fotògrafs i models dels anys 80 i 90  i portéssim una càmera Polaroid, els alumnes de 1er de Batxillerat s’han convertit en vertaders fotògrafs i models de l’època. Gràcies a la Polaroid (sistema analògic) els alumnes (generació digital) han pogut experimentar com és l’ús i el resultat d’aquest sistema fotogràfic. Amb les fotografies instantànies hem reflexionat: Allò que hem vist i hem volgut reflectiu amb l’objectiu, ha estat el resultat final? Hem aprés que la fotografia va néixer per voler mostrar la realitat, però en realitat el que fa és reflectir una part de la realitat, la nostra realitat. I per a fer-ho intervenen molts factors: la creació artística, la llum, l’instantaneïtat, el fotògraf, el model i la càmera fotogràfica.