David Baró, un mentalista a Can Peixauet

Divendres 6 de novembre el mentalista professional, David Baró, va ser al nostre institut. En el marc del FlipArt Virtual que organitza la Diputació de Barcelona, en David va fer una sessió amb els alumnes de Literatura catalana de Batxillerat. Això sí, per qüestions de la pandèmia, va haver de ser una intervenció virtual.

L’objectiu principal de la xerrada era transmetre el recorregut professional d’en David i fer-nos entendre la quantitat d’esforços i estudis que hi ha al darrere d’una trajectòria d’èxit. Ens va parlar de les seves actuacions més sonades, com quan va aconseguir escapar d’una camisa de força després de ser llançat al tanc dels taurons de l’Aquari de Barcelona o de les seves intervencions a la televisió: TV3, First dates, Tu sí que vales (on va tenir una famosa enganxada amb en Risto Mejide)… Però també ens va explicar el seu vessant més científic: a punt de graduar-se en Psicologia i amb una consulta d’hipnosi clínica a Sabadell. Fins i tot ens va sorprendre amb algun dels seus números en què va llegir la ment d’una alumna.

Va ser una xerrada valuosa on, a més de veure un artista, vam poder

entendre la quantitat de treball que hi ha darrere d’un bon espectacle.