Coneguem Santa Coloma

Els alumnes de 1A Batx. vam fer una ruta històrica per la nostra ciutat, Sta. Coloma de Gramenet, el dia 13 d’abril de 2018.

Vam ser acompanyats pels professors d’Història Paqui Moreno i Miquel Ruiz i per un guia molt especial, l’ex professor del Can Peixauet i historiador local, Juanjo Gallardo.

La ruta va començar a la Torre Balldovina, de la que vam conèixer els seus orígens.

Vam continuar cap a Can Mariner per observar la Masia. Vam fer una parada a l’ateneu popular Júlia Romera. A continuació ens vam dirigir a l’antiga fàbrica Casadesport i actual escola de primària Rosselló Porcel. Seguidament vam arribar fins al monument dedicat a l’antic alcalde republicà Celestí Boada i ens van explicar la seva història. Per últim, vam entrar a l’església Major i vam acabar visitant Can Roig i Torres i Can Sisteré.

Creiem que aquesta sortida ha estat molt profitosa ja que ens ha servit per saber coses de la nostra ciutat que no coneixíem.