Reobertura del centre quan entrem a la Fase 2

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu el “Pla d’Obertura del centre” que segueix les instruccions del Departament d’Educació i en el qual es detallen les condicions per reincorporar-se els alumnes i les obligacions de les famílies. Aquest Pla entrarà en vigor en el moment que passem a la FASE 2 de la desescalada, previsiblement, el 8 de juny.

El retorn al centre per part dels alumnes serà voluntari i amb cita prèvia.

No és una reobertura per fer classes. El curs, que a nivell lectiu acabara el proper 19 de juny, continua de forma telemàtica com fins ara però us fem unes propostes de trobades presencials que són totalment voluntàries.

Per tant l’Institut oferirà Atencions Individualitzades per aquells casos en què la situació de l’alumne ho requereixi amb el tutor i/o orientador, des de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat, per acompanyament educatiu o acompanyament emocional.

Aquesta atenció personalitzada sempre haurà de ser amb cita prèvia demanada per l’alumne i/o 1 familiar (pare, mare o tutor legal) al tutor corresponent per email.

En el cas de l’alumnat de 2n de Batxillerat, l’alumnat també pot demanar cita prèvia per mail a qualsevol docent de les seves matèries (no solament al tutor) per tal de resoldre dubtes referents a les PAU i les proves extraordinàries.

IMPORTANT!

• No es contempla l’atenció a cap grup d’alumnes, només personalitzada i amb cita prèvia. Cap alumne/a pot venir al centre sense haver acordat l’atenció personalitzada amb un docent.
  • No es farà cap classe lectiva presencial.
  • No es farà cap examen presencial.
  • Es permetrà l’accés al centre únicament dels alumnes que constin en la relació de visites concertades i solament si porten la documentació acreditativa de les condicions anteriorment descrites (Declaració Responsable emplenada i signada pel pare/mare o tutor de l’alumne i Carnet de vacunacions al dia) i si porten mascareta sanitària.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb el centre els dies laborables de 9:00 a 13:00h.

Al següent enllaç podeu descarregar la declaració responsable, a emplenar per les famílies que vulguin que els seus fills o filles vinguin al centre.

​​Nom del document​ Descarrega’l Més informació
Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius (per a alumnes menors de 18 anys) .A817 – 700kb ​Portal
Declaració responsable d’alumnes majors de 18 anys (batxillerat i altres ensenyaments) .A820 700kb ​Portal​​