Càpsula del temps

Les càpsules del temps són recipients amb missatges pel futur en el qual diverses persones emmagatzemen missatges i objectes representatius de cert període de temps, que tinguin un significat particular per una comunitat i que s’amaga amb l’esperança que sigui recuperada per aquesta en un futur més o menys llunyà. Així doncs, tots els/les alumnes de 1r d’ESO (curs 2022-2023) han creat la seva càpsula de temps, on de manera individual han dipositat una fotografia, un missatge i un objecte personal que obriran ells mateixos en acabar 4t d’ESO (curs 2025-2026). Aquestes càpsules en forma de cilindre han estat enterrades al pati de l’Institut pels mateixos alumnes i els professors de Ciències Socials de 1r d’ESO. També ens han ajudat en l’elaboració Javier Suárez (professor de Tecnologia) i els alumnes de 4t d’ESO de Míriam Castelló (professora de Matemàtiques). Què hauran dipositat dins les càpsules????