Beques!!!!!!!

Cambridge School ofereix anualment beques d’anglès a alumnes que presenten una alta motivació per aprendre.
Les beques consisteixen en un curs complet a Cambridge School (de setembre a juny), i inclouen la gratuïtat de la matrícula, la totalitat del cost del curs i el pagament dels llibres.
Després d’un minuciós procés de selecció de candidats, l’alumna EVA KOSTYUKOVA (3r d’ESO) ha estat seleccionada per a participar en el programa de beques d’anglès Cambridge School 2023-24.

La Universitat Pompeu Fabra celebra el Campus Júnior, un programa de cursos d’estiu becats amb l’objectiu d’ajudar els joves a decidir què volen estudiar en un futur i donar-los la possibilitat de conèixer l’entorn universitari de prop.
Aquest any, el Campus Júnior comptarà amb un total de 21 cursos vinculats a diversos àmbits de coneixement i recerca de la Universitat.
Els alumnes de 3r d’ESO, CARLA GUERRERO CHACÓN i IVAN CAPITÁN has estat seleccionats per participar en el programa Campus Júnior.
La Carla cursará M’agrada escriure – Curs d’escriptura creativa i l’Ivan – Hackers.

Gaudiu de les experiències!!!!