App Inventor App Awards!! FINALISTES!!

Els nostres companys d’informàtica de 4t d’ESO: Alex Martín, Anas el Majjaoui, Quintí Cabañas, Raúl Sánchez Óscar Díez, han dissenyat una app per a Android amb el programa App Inventor i el seu projecte ha estat preseleccionat per a la fase final del concurs Student Awards 2021, en la modalitat d’App Education. Aquest concurs celebra enguany la seva 8a edició, participant-hi alumnat de tot Catalunya. El projecte s’ha desenvolupat al llarg de tot el curs, segons la metodologia mSchools, amb col·laboració del Mobile World Congress de Barcelona, fent de l’assignatura d’informàtica un projecte d’emprenedoria, investigació i disseny d’una app, analitzant les necessitats i característiques que l’usuari reclama, i promocionant una campanya de màrqueting que inclou, entre d’altres, un lloc web, un pòster i un vídeo promocionals.

L’app que han dissenyat s’anomena K TOCA ARA i tracta d’una agenda/horari escolar personalitzable en la qual es poden organitzar les tasques personals de manera ordenada, fàcil i intuïtiva. K TOCA ARA consta de diferents funcions per al seu ús eficient, ja que es pretén que aquesta mateixa es pugui adaptar a les comoditats de l’estudiant. Per fer el projecte, els alumnes s’han organitzat en una empresa que han anomenat ACORA

K TOCA ARA està feta enllaçant l’App Inventor amb un full de càlcul de Google i permet afegir el teu horari (com a imatge desada al teu Drive) mitjançant un enllaç. També disposa d’una agenda per afegir les tasques del dia a dia. S’està editant el codi per fer l’horari de cada grup a una pestanya d’un full de càlcul de Google, per poder editar els horaris i les agendes de cada classe de forma particular.

L’aplicació s’ha estudiat per a l’Institut Can Peixauet, amb possibilitat d’adequar-se a qualsevol altre centre educatiu.

A què esperes per fer-li una ullada. Visita el lloc web i dona’ls-hi suport fent una ullada al vídeo promocional i descarregant-te l’app (per a mòbils i tauletes Android).

L’equip ACORA ja està en la fase final, el dia 17 de juny es farà la comunicació dels guanyadors!