Som biblioteca d’acollida!!

Recull de converses sobre temes de la vida quotidiana que comencen per un nivell bàsic i van augmentant de dificultat. S’adrecen a persones que volen practicar la fluïdesa en català i escoltar diferents varietats dialectals. Les converses estan agrupades pels temes següents: les persones, els llocs, la casa i l’entorn, les hores i els dies, la feina, el mercat i les botigues, el menjar, els serveis, la salut i el lleure.
Els diàlegs es poden llegir en format PDF i escoltar en MP3.

Col·lecció de 12 làmines indicades per treballar el llenguatge en situacions comunicatives de la vida quotidiana. El temes tractats són: la casa, el parc, el bar i el restaurant, la ciutat, la muntanya i el camp, la platja i el port, el mercat i el supermercat, el temps, els transports, els oficis, el centre cívic i el centre comercial.

Diccionaris il·lustrats en diferents idiomes:

Català-Xinès     Català-Urdú

Català-Àrab       Català-Amazic

Edu365.cat

Recull de diverses tipologies d’activitats per apendre català

Portal de la Llengua de Signes Catalana

Alfabet Braille