1r PREMI DE FOTOGRAFIA

Bases del 1r Premi de Fotografia Institut Can Peixauet

1.- PARTICIPANTS

Poden participar-hi tots els membres de la comunitat educativa de l’INS Can Peixauet: alumnes, professors, familiars dels alumnes i personal no docent.

2.- TEMÀTICA

Les imatges presentades hauran de tenir relació amb l’INS Can Peixauet.

3.- OBRES

Les imatges han de ser originals, inèdites i no haver estat premiades anteriorment en cap concurs similar. Els participants cedeixen els seus drets sobre les imatges a l’efecte de difondre-les a través del web de l’INS Can Peixauet i d’exposar-les al mateix institut.

4.- CATEGORIES

• cat A: alumnes.
  • cat B: professors, personal no docent i familiars d’alumnes.

5.- PRESENTACIÓ

• Cada autor podrà enviar un màxim de tres fotografies, les quals seran valorades individualment. Només una d’aquestes podrà rebre premi.
  • Les imatges s’hauran d’enviar per e-mail complint les normes següents:
    • Adreça: inscanpeixauet@inscanpeixauet.cat
    • Assumpte: Concurs de fotografia. Cat A o B
    • Contingut del missatge:
      • Títol de la fotografia
      • Nom i cognoms de l’autor
      • Categoria
    • Arxiu adjunt:
      • El nom de cada arxiu d’imatge estarà format per la categoria (catA o catB), el nom i cognoms de l’autor i el número de cada fotografia. Per exemple: catA_ana_garcia_vidal_1.jpg
  • El format de la imatge serà JPEG.
  • Les obres no han de tenir afegits de marcs, vores o peus de foto.

6.- TERMINI D’ADMISSIÓ

El termini d’admissió de les imatges finalitza el dilluns 15 de maig de 2017 a les 12 hores del migdia.

7.- PREMIS

Hi haurà un primer premi per a cada categoria consistent en una targeta regal valorada en 50 €.

8.- JURAT

El jurat estarà format per professors del centre i professionals externs.

La decisió del jurat és inapel·lable i els premis podran ser declarats deserts. El jurat queda facultat per a resoldre qualsevol situació no prevista.

9.- EXPOSICIÓ

Les imatges guanyadores, així com una selecció entre les altres imatges enviades al concurs, seran emprades per a l’elaboració d’una exposició a l’Institut.

Bon camí!
BASES PDF