L’institut

L’INS  Can Margarit va començar les seves activitats lectives en el curs 2008-2009. El centre està situat al municipi de Corbera de Llobregat al bell mig de la natura , en un entorn tranquil i amb uns equipaments i  unes instal·lacions òptimes per dur a terme la nostra tasca educativa.

Un dels aspectes que cal destacar en el  nostre centre és l’ambient familiar que fa que els alumnes se sentin acompanyats en el seu pas per l’institut.

Els grans trets que ens defineixen són:

• Una acció educativa que doni protagonisme als alumnes motivant-los perquè intervinguin activament en la vida de l’institut.
  • Un projecte de centre obert a tothom, respectuós amb les persones, que reculli la participació i les millors iniciatives de tots   els qui formen part de la comunitat educativa.
  • Una  formació integral basada en la suma de molts aspectes: la cultura de l’esforç, la formació en valors,  el seguiment personal i acadèmic per part dels tutors, els hàbits de treball, la creativitat i innovació.
  • Un aprenentatge atent  a les necessitats específiques i a la situació de l’alumnat.

Per això ens proposem…..

No només formar alumnes que obtinguin bons resultats sinó preparar-los per superar amb èxit els reptes que els presentin la vida després de l’institut.

Fèlix Diz