Avaluació i millora

Per tal d’avaluar la implementació de l’Estratègia digital, a final de cada curs es reuneix la comissió digital per valorar grau d’assoliment dels objectius mitjançant els indicadors establerts. A partir d’aquí, la comissió modifica l’EDC pel que queda de temps d’implementació, si s’escau.

La comissió d’estratègia digital de centre, un cop elaborat el pla estratègic, es planteja la fase d’avaluació en tres moments: l’avaluació contínua, després de la realització de cada activitat; la fase anual, un cop acabat el curs i la fase final, un cop enllestida la implementació de l’estratègia digital de centre.

Durant l’etapa d’avaluació contínua, es farà una revisió després de cada activitat i valorarem els resultats obtinguts en cada una d’elles. Per fer-ho, utilitzarem qüestionaris d’opinió al professorat o alumnat. A més a més, de forma trimestral,  valorarem si la planificació de les diferents activitats en el document de seguiment d’indicadors d’activitats segueix la temporització que s’ha pautat i afegirem les observacions que es considerin.

Un cop finalitzi el curs escolar es realitzarà l’avaluació anual, on es recolliran els resultats obtinguts dels indicadors de les activitats. Aquest buidatge quedarà reflectit dins del document de seguiment del pla EDC . En el cas de no assolir els criteris marcats en els indicadors, es replantejarà fer un canvi d’activitats per poder assolir l’objectiu en cursos vinents.

Un cop hagi acabat el temps fixat d’implementació del pla d’estratègia digital de centre es farà una avaluació dels objectius en funció dels resultats obtinguts.