Drama Rocks!

Com molts de vosaltres ja sabreu, el teatre en anglès al centre es va establir ara fa uns anys. De fet, tot va sorgir per casualitat, quan els alumnes d’una matèria optativa van representar una petita obra en anglès, “Watching TV”, el dia de St. Jordi. El resultat va ser tant bo, que des d’aleshores ja no hem parat!

Va ser llavors quan les professores del Departament d’anglès vam apostar per introduir el teatre a les nostres classes, al nostre dia a dia, com una forma molt atractiva pels alumnes d’aprendre la llengua. Es tracta de donar als alumnes l’oportunitat d’utilitzar la llengua anglesa en un context “real”. Això vol dir que recreem situacions a classe, tant inventades pels alumnes, com sketchos extrets de llibres i, fins i tot, representacions -adaptacions de textos teatrals- una mica més llargues.

El teatre en anglès és un projecte molt interessant, ja que no només donem l’oportunitat als alumnes de practicar la pronunciació, la memorització i l’aprenentatge de nou vocabulari en un context “real”, sinó que treballem l’expressió, un dels punts forts pels quals aposta el nostre institut dins del seu programa educatiu.

Aquí teniu l’enllaç al bloc amb el que anem fent durant el curs. Us convidem a què el visiteu. Esperem que us agradi i recordeu que el “Drama rocks!!!”