Diagnosi

L’objectiu de la diagnosi és trobar els punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i, també, trobar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

Punts forts

1. Bon domini dels processadors de textos i d’edició de presentacions.
  2. Disseny d’activitats d’aprenentatge que tenen en compte l’ús de les tecnologies digitals.
  3. Ús d’entorns virtuals d’aprenentatge.
  4. Ús de dispositius digitals per a l’ensenyament.

Punts febles

1. Millorar el coneixement sobre la llei de protecció de dades.

2. Necessitat d’intercanviar les experiències digitals docents del professorat del centre per millorar el treball en xarxa.

3. Necessitat de condicionar les aules per a l’ensenyament-aprenentatge amb tecnologies digitals.

4. Necessitat d’incloure els debats sobre l’ús de la tecnologia a les reunions de departament per consensuar una estratègia comuna en l’ús de les tecnologies digitals.

5. Necessitat de millorar la competència digital del professorat en l’ús de fulls de càlcul per poder-lo utilitzar en els processos d’ensenyament-aprenentatge.

6. Necessitat de desenvolupar un pla d’acollida digital de l’alumnat, professorat i famílies per millorar l’acollida de nous membres de la comunitat educativa.

7. Millorar el desplegament de la competència digital de l’alumnat al currículum per millorar l’avaluació.

8. Millorar la competència digital del professorat en l’ús d’eines compartides (Google) per poder-les utilitzar en els processos d’ensenyament-aprenentatge.