VISITA CULTURAL A BARCELONA AMB ELS ALUMNES ALEMANYS

Ausflug nach Barcelona mit den Austauschschülern aus Krefeld

Heute sind die Deutschschüler mit ihren Austauschpartnern aus Krefeld nach Barcelona gefahren. Zunächst haben wir eine Stadtrallye von Palau de la Música Catalana durch das gotische Viertel zur Kathedrale gemacht. Dann ging es weiter zur Kirche Santa Maria del Mar und schließlich zum Fossar de les Moreres. Die Mittagspause haben wir im Maremagnum verbracht und zum Essen und Shoppen genutzt.

Am Nachmittag haben wir im Museu d’Història de Catalunya viel über die Geschichte Kataloniens gelernt und sind dann über die Ramblas zur Plaça de Catalunya gegangen.
Wir haben viel Spaß gehabt! Es war großartig!

Visita a Barcelona “Intercanvi Krefeld- Canet”

Hem fet una sortida per Barcelona amb els estudiants visitants de Krefeld i els nostres estudiants d’alemany. Al matí hem fet una gimcana des del Palau de la Música Catalana, passejant pel barri gòtic, tot seguint les traces d’Alemanya a Barcelona i hem acabat visitant la Catedral. La ruta continuava pel Born, l’església de Santa Maria del Mar i el Fossar de les Moreres. Hem tingut temps lliure per dinar i anar de shopping al Maremagnum i gaudir de la vida de la ciutat.

A la tarda hem après sobre la història de Catalunya al Museu d’Història i, finalment, hem pujat Rambles amunt per tornar cap a Canet.
Un dia molt interessant i divertit!