SCHÜLERAUSTAUSCH IN DEUTSCHLAND. CANET-KREFELD

Diese Woche gingen die deutschen Schüler von 4te ESO. und 1te Oberstufe zum Austausch nach Krefeld.

Das Leben mit der Familie ist ein einzigartiges Erlebnis, um die Sprache zu üben und die deutsche Kultur aus erster Hand zu erleben.

Wir haben am Unterricht teilgenommen und einige nahe gelegene Städte besucht: Aachen, Köln, Dortmund, Bonn und Düsseldorf in Deutschland und Utrecht, Roermond und Venlo in den Niederlanden.

Bonn war bis zum Mauerfall und der Wiedervereinigung Deutschlands 1990 die Hauptstadt der alten Bundesrepublik.

Intercanvi a Alemanya “Canet – Krefeld”

Aquesta setmana els alumnes d’alemany de 4rt i alguns de 1r de Batxillerat hem anat a Kréfeld d’intercanvi.

Conviure amb les famílies és una experiència única per practicar la llengua i viure de primera mà la cultura alemanya.

Hem assistit a classe i visitat algunes ciutats properes: Aquisgrà, Colònia Dortmund, Bonn i Düsseldorf a Alemanya i Utrecht, Roermond i Venlo als Països Baixos.

Bonn va ser l’antiga capital de la República Federal d’Alemanya occidental fins la caiguda del mur i reunificació d’Alemanya el 1990.

Us animem a visitar Alemanya, tot i que els estudiants de 4rt d’ESO sempre tindran aquesta oportunitat d’estada en família.

Bundesrat Bonn (Antiga seu del Senat de la BRD)

Haus der Geschichte (Museu d’història d’Alemanya)