VISITEM L’AJUNTAMENT

Dins de l’àrea de medi social, estem estudiant el tema del municipi. Per aquest motiu avui hem anat tots els alumnes de tercer a visitar el nostre Ajuntament, ens ha rebut el Sr. Alcalde, Josep Triadó,  la Regidora d’Ensenyament, Sra. Josi Duran i la Sra. Elisenda Gummà.

Primer hem passat a la sala de Plens, i alguns companys s’han pogut seure a les cadires dels regidors i fer una sèrie de preguntes (que prèviament havíem preparat a casa i a classe). Després hem fet una visita per totes les instal·lacions i ens anaven explicant el que es feia en cada departament . Ah! i també ens han ensenyat els plànols de la nova sala polivalent que construiran a l’escola.

Hem aprés un munt de coses sobre el funcionament de l’Ajuntament i sobre el nostre alcalde.

Volem agrair-los la seva amabilitat i la dedicació que ens han prestat.

I moltes gràcies per la llibreta que ens han regalat i  signat!!!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos