VIII Torneig d’Scrabble

Ahir es va celebrar el VIII Torneig Scrabble a l’Institut Valerià Pujol. Vam pujar 8 nens en representació de l’escola Santa Anna, de 5è: Andrea Moreno, Adrià Jaume, Naila Bras i Neizan Gilabert; de 6è: Moussa Aatid, Aymane Agharbi, Paula Núñez i Anna Arreciado.

Jugàvem conjuntament amb els alumnes de 1r. de l’institut i alumnes de l’escola Marià Manent.

Dels nostres alumnes van passar a la final l’Andrea Moreno i l’Adrià Jaume, quedant quarts, i la Naila Bras que va quedar en tercera posició.

Feien d’àrbitres els alumnes grans de l’institut, que ja van venir a la nostra escola a jugar amb nosaltres un dia. Ens van convidar a esmorzar i vam passar tot el matí allà.