Obra de teatre: “Consequències”

Introducció: El dia 1/2/22 vam anar al teatre de la Massa (Vilassar de Dalt) a veure un espectacle, ens va agradar molt. Ara us explicarem una mica de què anava i què és el que més ens va agradar.

Coses que més ens van agradar:

A nosaltres ens va agradar tota l’obra,  però van haver coses que ens van agradar molt, com per exemple l’inici perquè era molt realista i no semblava una obra de teatre, semblava que era alguna cosa de veritat. L’obra també va ser molt xula i tenien moviments molt complicats per fer, com per exemple: hi havia persones que es pujaven a sobre d’altres persones.

De què anava?

Una persona entrava al teatre y li deien que no, que no podia entrar. Després quan ens vam seure va entrar. A aquell noi el volien fer fora del teatre, fins i tot deien de trucar a la policia. No marxava, es va posar a escoltar l’obra al terra i va escoltar soroll. Ell li deia als nens i nenes i als que actuaven allà que pugessin i no escoltava res. Al final els actors si escoltaven i van començar a ballar fent acrobàcies.

Text escrit per: Aitor Pachón