Benvingudes i benvinguts a 2n!

Engeguem el curs sent els grans del cicle!

Han estat molts mesos sense poder venir a l’escola i per fi hem pogut tornar. Les nenes i els nens de segon ja ens hem adaptat als nous grups i a les nostres mestres i tenim moltes ganes de gaudir d’un curs genial.

Les primeres setmanes vam estar fent activitats sobre el coronavirus i les emocions i ens van agradar molt! Ara mica en mica ens posem a fer feina de grans i fins i tot hem començat un projecte sobre el cos humà que ens està descobrint un munt de coses que no sabíem.

Durant tot el curs anirem compartint amb vosaltres allò que anem aprenent i gaudint a l’escola.

Fins aviat😊

2n A: