Instruccions per gravar la cançó “Encara hi som a temps”

Per els nens i nenes que no podeu veure el youtube o no pogueu entrar al document us el poso aquí:

Us proposo que us aprengueu molt bé la cançó.

Podreu cantar mirant el vídeo on hi ha la lletra però heu de dir súper bé la lletra i cantar la cançó perfecte. No si val fer-ho de qualsevol manera. Ha d’estar espectacular. Afinat, bonic i amb el ritme i la lletra a lloc. Per tant abans de gravar heu de practicar molt. Canteu sense cridar i de manera bonica, escoltant molt bé la música.

Teniu quinze dies per fer-ho, per tant no cal córrer. L’apreneu molt bé.

Evidentment és voluntari.

Instruccions per a la gravació:(demaneu ajuda a casa!) Millor fer-ho amb ordinador.

1. Obrir la pàgina web: https://webcamera.io/es/
  2. Permetre que la pàgina accedeixi a micròfon i càmera
  3. Donar-li al botó vermell per gravar (ABANS DE COMENÇAR L’AUDIO)
  4. Començar l’àudio

1. Cantar la peça (recordeu somriure, esteu sortint en un vídeo ) i que no es noti gaire que esteu llegint a la pantalla.
  2. Parar el vídeo un cop s’hagi acabat
  3. Descarregar el vídeo (es baixa un MP4)
  4. Enviar-me l’arxiu per correu a maria.porcar@santanna.cat o compartint per Drive o WeTransfer. Vosaltres pot ser que no veieu el vídeo, però jo ho veig perfecte. Segur que m’arriba.

IMPORTANT!!!!

– És imprescindible l’ús de cascos per a sentir bé la cançó i que no entri l’àudio a la gravació. Només necessito la vostra veu, la música no l’he d’escoltar a la gravació, per això necessiteu els cascos.

-En el lloc on graveu hi ha d’haver molt silenci!!! Sobretot!

Espero els vostres vídeos!!!!

Sobretot, insisteixo en que la cançó s’ha de saber súper bé amb la lletra i l’afinació. Si no us surt bé no m’ho envieu.

Vinga va!