Acte de comiat P5 i 6è

Benvolgudes i benvolguts,

Avui a l’Institut Escola Santa Anna hem realitzat l’acte de comiat i traspàs d’etapa per l’alumnat de P5 que passarà a 1r de Primària i per l’alumnat de 6è que passarà a 1r d’ESO el curs vinent.

Ens hem reunit a la pista del pati tots els alumnes de l’escola conjuntament amb el professorat. També han assistit famíles a la cloenda per a poder veure als seus fills i filles.

La mestra Núria Martí, coordinadora d’Infantil ha llegit un escrit de comiat pels petits. Els alumnes de 1r de Primària Bianca, Eric, Hada, Nehuen, Sofia i Martín han lliurat els diplomes i orles a l’alumnat de P5 que passa d’etapa. Seguidament la exdirectora Blanca Aragó i la directora Carme Florit han llegit un manifest de comiat a l’alumnat de 6è. Les alumnes Noa Gonçañlves, Aya Hammoudi, Amina Ben Hammane, Martina López, Aya el Mouden i Gisela Burgos de 1r d’ESO han repartit les orles i diplomes als alumnes de 6è.

Finalment hem gaudit dels balls de 6è i d’altres alumnes del centre per acabar la festeta!

Us desitgem a tots i totes un molt bon estiu i que tingueu molta sort als alumnes que marxeu!

Cliqueu la imatge per veure ls fotografies

1. Mònica i Rebeca i Antonio, i Martina /ex alumna

Que vagi molt bé a tothom les vacancesssss! Felicitats pels finals d’etapa als nois, noies de sisè i nens i nenes de P5…. Molta sort!!!