ERASMUS NEWS: Arribada dels italians a l’Institut Escola Santa Anna (24/10)

El dilluns 24 d’octubre hem rebut al grup de nois i noies d’italians provinents del centre Instituto Comprensivo Folgaria-Lavarone. A les 9:00 els hem donat la benvinguda amb una cançó acompanyada d’ukeleles i percussió protagonitzada pels alumnes de 6è amb el professor de música Eric. Han fet una actuació magnífica!

A continuació, tots plegats, l’alumnat de visita i els nostres alumnes de 2n d’ESO, hem caminat cap a l’Ajuntament de Premià de Dalt on les autoritats municipals ens han rebut a la sala de plens: l’alcalde Sr. Josep Triadó, la regidora d’educació Sra. Josefa Duran i la tècnica d’educació Sra. Elisenda Gummà. Després de la benvinguda, hem participat en grups mixtes en un Kahoot amb preguntes sobre Premià de Dalt. Ha estat molt divertit i els tres grups amb més puntuació han rebut un petit detall com a premi.

El consistori ens ha ofert un suc de fruita i ens han mostrat totes les instal·lacions, molt en especial l’obra d’art mural realitzada pels artistes locals de Premià de Dalt.

Quan hem tronat a l’institut escola tornat ens hem reunit, l’alumnat s’han distribuït per grups i s’ha dut a terme una visita guiada per tot el centre.

A les 13:00 el grup italià ha dinat al menjador i per la tarda s’ha treballat en grups cooperatius per crear un mural sobre el tema del projecte, com evitar la nostra petjada ecològica amb materials reciclats.

Per la tarda, un cop acabades les classes, cada noia i noi italià ha compartit amb la família d’acollida unes hores de lleure i convivència.

Fotos del primer dia