Erasmus News – Dues mestres a Islàndia per formar-se

El diumenge dia 9 d’octubre les mestres Marta García i Toñi Tello van començar el curs “Structured Educational Visit to Schools/Institutes &Training Seminars“ a Islàndia.

Més de 100 professores i professors de 14 països d Europa participen en aquest curs d’intercanvi d’experiències.

Aquesta mobilitat internacional és possible gràcies a la subvenció europea del proejcte Erasmus+ KA101 “Ready for Change” 2020-2022.

Un total de 10 professores del centre han pogut viatjar a un país de la Unió Europea per seguir un curs de formació o realitzar una estada d’observació (en anglès “job shadowing”).

L’Institut Escola Santa Anna promou activament la formació del professorat perquè l’equip docent està compromès amb la millora de la pràctica educativa al centre. Després de cada mobilitat, les mestres participants fan una transferència al claustre i apliquen els aprenentatges adquirits a les aules.