Sortida a Torre Llauder

Aquest divendres ( 11/02/22) els nens i nenes de 5è vam anar a Torre Llauder.

Primer ens vam pujar a l’autocar, vam trigar uns 20 min. en arribar a Torre Llauder (Mataró).

Mentre esperaven que obrissin vam començar a jugar al carrer tot 5è, després d’una estona vam entrar i ens van guiar uns monitors molt amables que ens van ensenyar aquell domus romà. També ens van explicar on deixaven els cavalls, els banys, les termes, etc.

Després els monitors van explicar la història d’aquest domus i així va acabar la primera part d’aquesta excursió.

La següent part de l’excursió la vam començar esmorzant,  després d’això vam anar al museu de la Plaça Gran de Mataró , on els monitors ens van ensenyar un vídeo on explicava la història de la Plaça Gran ja que aquesta plaça és molt antiga i té molta història. Seguit d’això vam fer una activitat de trobar restes d’èpoques antigues (algunes no eren de veritat), vam trobar restes d’arquitectura Romana, cargols de l’Edat Contemporània (de la Revolució Industrial), fotos de l’Edat Moderna, i moltes coses més.

Per finalitzar aquesta segona part, vam veure uns objectes antics.

Aquesta tercera i última part vam jugar a la platja i vam dinar. Per acabar ens vam pujar a l’autocar per tornar a casa.

Així va acabar aquesta excursió tan xula i divertida.

Text: Paola Albert i Santiago Panait.

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos