RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Aquest mes de novembre es durà a terme la renovació de la meitat dels membres electes dels consells escolars dels centres educatius.

A partir del dia 2 de novembre, trobareu exposat el cens de pares i mares de l’escola als vidres de l’entrada del vestíbul. Comproveu que les vostres dades són correctes per tal que pugueu votar. Si trobeu qualsevol errada preguem ens ho feu saber amb la màxima celeritat possible.

El dia 9 de novembre a les 16:00 es farà el sorteig per a designar les persones vocals de les meses electorals entre totes les mares i els pares de l’escola. L’equip directiu es posarà en contacte amb les mares / els pares designats.

Del dia 11 al 18 de novembre poden presentar la seva candidatura totes les persones interessades a formar part del Consell Escolar. Podeu passar per secretaria a recollir el document que haureu d’omplir. Us animem a presentar-vos, és una bona experiència personal i com a pares i mares tindreu l’oportunitat de conèixer l’escola des d’una altra perspectiva. També podeu fer campanya amb l’objectiu de donar-vos a conèixer a les altres famílies del centre. Animeu-vos a participar!

Les eleccions se celebraran el dia 23 de novembre al migdia de 12:30 a 13:30 i a la tarda de 15:00 a 17:00 al vestíbul de l’escola.

Podeu fer el seguiment del procés electoral en el calendari que adjuntem. Si teniu qualsevol consulta, no dubteu en venir a direcció per preguntar.

Per més informació, podeu consultar la normativa publicada.

També podeu consultar el calendari del procés electoral.