Ràdio Premià de Mar – Halloween i la Castanyada

El dimecres 2 de novembre de 2022 les alumnes Paola Albert i Edurne Guillén vam anar a la ràdio local de Premià de Mar a informar com és la castanyada a la nostra escola. Primer al voltant de les 10:30 del matí vam sortir de l’escola amb la Maia cap a la ràdio, vam trigar uns 30 minuts a arribar.

Quan vam arribar, ens vam posar uns cascos i vam seure a unes cadires de rodes amb un micròfon al davant nostre.

Ens van preguntar algunes dubtes com aquestes: Què us agrada més Halloween o la castanyada? Com celebren la castanyada els cursos de la vostra escola? Com la decoreu?, etc. Després, cap a les onze del matí, vam anar cap a l’escola. Va ser una experiència molt maca, però, estàvem molt nervioses.

Aquí podeu escoltar el programa sencer