LA CANÇÓ DE LA SETMANA

Aprofitant que aquesta setmana ens visiten mestres de l’ ERASMUS+ hem escollit una cançó anglesa dels britànics COLDPLAY.

Escoltarem la cançó “Viva la vida”

Pertany a l’àlbum Viva la Vida or Death and All His Friends, de l’any 2008. La lletra de la cançó fa referència a Lluís XVI, rei de França durant l’inici de la revolució francesa on el poble es va revelar contra el seu gobern. La cançó la canta el rei que veu com el seu regnat es va desfent.

L’estil musical bàsic de Coldplay és el rock alternatiu. Moltes vegades se’l compara amb Radiohead i Oasis.

Les cançons acostumen a ser meditatives i romàntiques que reflecteixen les seves emocions.