Activitat participativa famílies “Café de les tres” – Manualitat en fang – Dies 13 i 20 desembre

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, l’equip impulsor de famílies ha organitzat diferents activitats de cohesió i participació obertes a totes les mares i pares del centre.

El nom d’aquestes activitats és “El cafè de les tres”.

Les properes sessions seran els dies 13 i 20 de desembre de 15:15 a 16:15 a l’escola.

S’han programat dues sessions destinades a treballar el vessant artístic: la ceràmica.

La professora Ana Benedicto conduirà la sessió tot guiant les mares i pares que hi assisteixin a fer una peça en fang. Aquesta peça es podrà fer servir de decoració o de regal de Nadal. La peça es posarà al forn de ceràmica per a la seva cocció i esdevindrà una peça real de ceramista.

L’Ana Benedicto, docent de l’Escola Santa Anna ara jubilada, és experta en la realització de manualitats amb fang.

Si teniu interès en assistir, cal fer la confirmació a la secretaria de l’escola.

Us hi esperem!

Salutacions cordials,

Equip impulsor de famílies i equip directiu