TALLER DE PRIMERS AUXILIS

Aquesta setmana els mestres de l’escola hem rebut la 2a sessió formativa del taller de primers auxilis per part de la Creu Roja. Aquests tallers han estat impartits per la Sandra Montoro, mare de dos alumnes de la nostra escola i la Hassina Ahmed, una altra formadora de la Creu Roja. En la primera sessió vam tractar aspectes d’exploració de la vícitma en cas d’accident, quadre convulsiu i obstrucció de la via aèria. En la segona sessió, vam practicar com reanimar a una vícitma i ens van parlar i ensenyar els nous desfibriladors.

Volem agrair aquesta formació rebuda que ens pot ser de molta ajuda. Ha estat molt interessant! Gràcies!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos