Acte unitari per a la Pau

Avui l’alumnat de l’Agustí Serra i els professionals que hi treballem hem participat en un acte unitari en defensa de la Pau.

Enguany, se celebren els 75 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans. Un dels articles principals de la Declaració fa referència al fet que tota persona té dret a la vida, a la llibertat i a la seguretat. Malauradament, encara hi ha moltes persones que avui en dia no tenen garantit aquest dret. La guerra suposa la vulneració més flagrant de la DUDH; és per aquest motiu que avui ens hem manifestat conjuntament diversos instituts i escoles de Sabadell, per denunciar aquest fet i per reclamar que els drets humans siguin respectats arreu. Els instituts que s’hi han adherit són: l’Escola Floresta, l’Escola Calvet Estrella, l’Escola Industrial, l’Institut Les Termes i l’Aula hospitalària de l’Hospital Taulí.

I com ho hem fet? Doncs d’una manera ben senzilla. A les 11:45 h hem baixat al pati, vestits amb una samarreta blanca i hem creat un mosaic amb el símbol de la pau al centre. L’alumnat i el professorat ha rodejat aquest símbol en senyal d’unitat. Us adjuntem algunes de les imatges de l’acte i també el discurs i els poemes que els i les estudiants que conformen l’Assemblea d’Estudiants de l’Institut han llegit al llarg de l’acte.

Com diu l’alumnat en el seu discurs: Tant de bo que un dia deixem de ser uns il·lusos per creure que un futur en pau és possible. Mentrestant, continuarem tossudament alçades per cridar ben fort: NO A LA GUERRA!

POEMES MANIFEST ASSEMBLEA ESTUDIANTS

Minut de silenci