L’IFE amb Marató de TV3. Torneig benèfic (16 desembre)

Torna un altre any la Marató de TV3, l‘IFE s’encarregarà d’amenitzar una jornada esportiva en la qual l’alumnat i el professorat podrà gaudir d’esport i socialitzar al centre, a més de passar una bona estona practicant activitat física i col·laborar amb La Marató de TV3 (32a edició, Salut sexual i reproductiva).

“Segons els professionals de la salut, engloba el conjunt de patologies que afecten més la població, en tots els aspectes de la vida i al llarg de tota la vida”.

L’esdeveniment es farà el dia 16 de desembre de 9:30 h fins a les 14:30 h a l’institut. Es realitzaran tornejos de futbol, bàsquet i tenis taula. Tothom està convidat a participar (personal del centre i alumnat).

Engresqueu-vos a fer equips i participar, ens ho passarem genial i aportarem un granet de sorra per investigar i millorar la salut de la població.

A continuació, trobareu un formulari d’inscripció de l’esdeveniment i el cartell, on també podeu realitzar la inscripció.

L’alumnat de l’IFE passarà per les aules de l’ESO, Batxillerat i FP a fer difusió.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ