Taller planteta plàstic a la classe de tercer

La setmana passada els nens i nenes de tercer vàrem participar en una activitat per a conscienciar-nos del mal ús  i de l’abús que fem del plàstic i com aquest afecta la natura i les conseqüències que provoquen en el medi ambient.

Va ser una activitat molt divertida on vàrem poder experimentar amb els cinc sentits.

Mireu que divertit va ser!

Visitem el Cosmocaixa

Els alumnes de cinquè A vam començar el trimestre visitant el museu Cosmocaixa de Barcelona! Per ser més exactes i aprofitant que hem començat a treballar el projecte de l’Univers vam decidir anar-hi per poder ampliar els coneixements.

A continuació, trobareu un recull d’imatges d’aquell dia.

Tal com veureu, ens ho vam passar genial!

P.D. Molt bona entrada d’any, famílies!

Fins aviat!

Sortida al Cosmocaixa

El dia 8 de gener vam visitar el Cosmocaixa. És un museu que ens agrada molt perquè podem veure i experimentar molts dels temes que treballem a l’escola. En aquesta ocasió vam fer un taller sobre l’energia per poder conèixer i entendre els diferents tipus que hi ha al nostre entorn. A més a més, vam veure les exposicions permanents, el bosc inundat i l’exposició temporal sobre miralls. Vam gaudir moltíssim!

Els de 3r fem de bombers!

Aprofitant que estem treballant els oficis a medi hem realitzat una sortida al parc de bombers de Sabadell per saber quina és la seva tasca, com la fan, quines eines i vehicles fan servir…

Va ser una sortida molt divertida, ens van deixar fer servir les mànegues, pujar als seus camions i fins i tot vestir-nos de bombers!

Hem après molt i ho hem passat d’allò més bé!

Els de tercer anem al parc Gualba

Els nens i les nenes de tercer vàrem celebrar l’arribada de la tardor i de la castanyada amb una sortida al parc Gualba amb la resta de companys d’escola.

Vàrem gaudir molt de la natura aprenent de la vegetació i de la fauna que hi havia, ens vam sentir petits exploradors. Va ser un gran dia!

Els de segon hem anat a Gualba

Per celebrar la tardor  els nens i les nenes de segon, juntament amb la resta de companys, hem fet una sortida al Parc de Gualba. Hem aprés moltes coses sobre la vegetació i animals del Montseny. Hem gaudit molt de la sortida i ens ho hem passat molt bé.

Descubrim l’Aquarium

El dimecres, 27 de novembre,  els nens i les nenes d’Educació Infantil hem visitat l’Aquarium de Barcelona. Ha estat un dia genial i em aprés moltes coses interessants. Ha estat fantàstic.

Visqueu amb nosaltres algunes de les coses que vam veure.

Sortida al Parc de Gualba

El 25 d’octubre  vam fer una sortida al Parc Mediambiental de Gualba, situat al massís del Montseny. Ens va servir per aprofundir en el treball que fem sobre ecosistemes. Aquesta sortida la vam fer conjuntament amb la resta de companys i companyes de Primària. Vam poder gaudir d’un paisatge molt maco i ens ho vam passar molt bé.

Sortida al bosc de Can Deu

El dilluns, 30 de setembre, l’alumnat de cinquè de primària van anar al bosc de Can Deu. De manera vivencial  vam poder ampliar coneixements del projecte Els ecosistemes, que estem treballant a l’àrea de Coneixement del medi.

Sortida al Montseny

Els alumnes de quart, amb la resta de companys de l’escola, hem fet una sortida al Montseny, per treballar la tardor. Ha estat una sortida molt maca i ens ho hem passat molt i molt bé

Colònies a Cala Montjoi

Els nens i les nenes de Cicle Superior hem anat de colònies a Cala Montjoi, molt a prop de Roses. Aquí podeu veure algunes fotos de la nostra estada.

El nostre hort

Els nens i les nenes d’educació Infantil anem cada setmana a l’hort. Entre tots i totes hem preparat la terra, hem tret les males herbes, l’hem remogut i finalment hem pogut plantar maduixes, cebes, també hem tirat les llavors de les pastanagues. Ens agrada molt regar l’hort i veure com començant a créixer les nostres plantes! Aquí us deixem algunes imatges del nostre hort.Esperem que us agradin!

Sortida al Montseny

Els nens i les nenes de tercer hem fet una sortida al Montseny per treballar el bosc i la vegetació. Ha estat una sortida molt interessant. Hem après moltes coses  i ens ho hem passat molt bé.

Visita a la fàbrica Danone

El passat dilluns 25 de març els nens i nenes de 1r i 2n de primària, vam anar a visitar la fàbrica Danone. Ens van explicar moltes coses sobre els iogurts i que és molt saludable menjar-ne dos cada dia perquè porten uns bacteris beneficiosos per la nostra salut.

Vam participar en un joc i ens van regalar un lot de iogurts, vam estar molt contents.

Aquagym al Club de Natació Sabadell

Aquí podeu veure unes quantes fotos d’una activitat que vam fer els nois  i les noies de 5è i 6è al Club de Natació. L’aquagym, com ja sabeu,  és una activitat  física que consisteix en la pràctica d’exercicis aeròbics  en el medi aquàtic, amb un suport musical.

Ens ho vam passar molt bé i ens vam quedar amb moltes ganes de repetir.

Fem màscares tots junts

Aprofitant  la celebració de Carnaval els alumnes de P5 i de 5è hem fet una activitat conjunta. Hem elaborat una mascara.Fillols i padrins ens ho hem passat molt bé.

Visita al Museu Picasso

Aprofitant que a l’escola estàvem treballant l’artista Picasso el passat mes de febrer vàrem realitzar una sortida al Museu Picasso de Barcelona. Primerament vàrem fer una visita lliure per les instal·lacions i vàrem poder observar diferents obres de l’autor, com quadres, dibuixos, ceràmiques… Després vam anar a dinar al Fossar de les moreres. Un cop dinats vàrem tornar al museu a fer un taller. Primer els monitors ens van portar a fer una petita visita al museu per aprofundir en com pintava en Picasso i per acabar vàrem fer nosaltres un Picasso. Va ser una activitat d’allò més divertida.