Colònies a Cala Montjoi

Els nens i les nenes de Cicle Superior hem anat de colònies a Cala Montjoi, molt a prop de Roses. Aquí podeu veure algunes fotos de la nostra estada.

El nostre hort

Els nens i les nenes d’educació Infantil anem cada setmana a l’hort. Entre tots i totes hem preparat la terra, hem tret les males herbes, l’hem remogut i finalment hem pogut plantar maduixes, cebes, també hem tirat les llavors de les pastanagues. Ens agrada molt regar l’hort i veure com començant a créixer les nostres plantes! Aquí us deixem algunes imatges del nostre hort.Esperem que us agradin!

Sortida al Montseny

Els nens i les nenes de tercer hem fet una sortida al Montseny per treballar el bosc i la vegetació. Ha estat una sortida molt interessant. Hem après moltes coses  i ens ho hem passat molt bé.

Visita a la fàbrica Danone

El passat dilluns 25 de març els nens i nenes de 1r i 2n de primària, vam anar a visitar la fàbrica Danone. Ens van explicar moltes coses sobre els iogurts i que és molt saludable menjar-ne dos cada dia perquè porten uns bacteris beneficiosos per la nostra salut.

Vam participar en un joc i ens van regalar un lot de iogurts, vam estar molt contents.

Aquagym al Club de Natació Sabadell

Aquí podeu veure unes quantes fotos d’una activitat que vam fer els nois  i les noies de 5è i 6è al Club de Natació. L’aquagym, com ja sabeu,  és una activitat  física que consisteix en la pràctica d’exercicis aeròbics  en el medi aquàtic, amb un suport musical.

Ens ho vam passar molt bé i ens vam quedar amb moltes ganes de repetir.

Fem màscares tots junts

Aprofitant  la celebració de Carnaval els alumnes de P5 i de 5è hem fet una activitat conjunta. Hem elaborat una mascara.Fillols i padrins ens ho hem passat molt bé.

Visita al Museu Picasso

Aprofitant que a l’escola estàvem treballant l’artista Picasso el passat mes de febrer vàrem realitzar una sortida al Museu Picasso de Barcelona. Primerament vàrem fer una visita lliure per les instal·lacions i vàrem poder observar diferents obres de l’autor, com quadres, dibuixos, ceràmiques… Després vam anar a dinar al Fossar de les moreres. Un cop dinats vàrem tornar al museu a fer un taller. Primer els monitors ens van portar a fer una petita visita al museu per aprofundir en com pintava en Picasso i per acabar vàrem fer nosaltres un Picasso. Va ser una activitat d’allò més divertida.

Concert instruments de corda

Avui hem fet una activitat molt divertida. Han vingut un grup d’alumnes de l’Escola Municipal de Música de Sabadell i ens han fet un petit concert amb instruments de corda. Hem escoltat violins, violes, violoncels i contrabaixos. Els nens i les nenes han tocat superbé. Ha estat genial!!

Visita a la depuradora d’aigües

El passat mes d’octubre hem fet una visita a la depuradora d’aigües de Sabadell per tal de treballar el Cicle de l’aigua. La visita ha estat molt interessant, tot i que amb uns olors una mica especials