www.escolaflorestasabadell.cat

INFORMACIONS I NOTÍCIES

BON ESTIU!

Des de l’equip docent de l’escola Floresta us desitgem un bon estiu, que gaudiu i vingueu amb les piles ben carregades el dia 12 de setembre, que serà la data d’inici del nou curs 2018/19.

Si voleu fer una lectura aquest estiu, aquí teniu l’última publicació de larevista La Ceba, on l’escola ha participat amb el projecte sobre el Sistema Solar realitzat pels alumnes de 4rt.

6è: 2n premi als Mschools Student Awards

Aquest dissabte 9 de juny alguns alumnes de 6è han defensat el seu projecte “Les masies de Sabadell” a la final dels mSchools Student Awards en la categoria Mobile History Map de primària.

Després de dues hores de treball intens explicant al jurat i al públic el nostre treball HEM ESTAT GUARDONATS AMB EL 2N PREMI !!

Us convidem a visitar la petita exposició del material que hem elaborat entre tots els nens i nenes de 6è per aquesta ocasió i que ens ha fet guanyar aquest important premi (a partir de dimarts!).

Us deixem un àlbum de fotos i vídeos que s’anirà omplint poc a poc d’imatges que vam recollir entre mestres, pares i alumnes!

MSCHOOLS STUDENT AWARDS 2018

Aquí teniu també un vídeo que ens han fet dels dies previs a la final (minut 1.50)