ATENCIÓ!!!

Si vols veure articles, vídeos, fotos i recursos treballats a la nostra escola;  entra al BLOG GENERAL,  en les opcions de la part superior dreta o entra al MENU i tria el cicle que vols visitar.

Moltes gràcies!

Les nostres arrels familiars

Els alumnes de 4t aquest curs hem fet el projecte sobre les nostres arrels familiars. La importància de conèixer i respectar diferents cultures, maneres de fer, llengües i països.
Us volem deixar aquest vídeo com a resum del nostre aprenentatge!!
Tan és d’on venim sempre podem… Llegeix més»

PROJECTE DELS POPS

Aquest dijous els nens i nenes de la classe dels pops, han pogut explicar a les seves famílies tot el que han fet i après amb aquest projecte.
Quina emoció tenir els pares, avis, germans o tiets a la classe!!!
Llegeix més»

PROJECTE ELS TAURONS P5

Els alumnes de P5, el dijous 6 de Juny, han exposat el projecte dels Taurons a les seves famílies.
S’ ho han passat molt bé ensenyant als pares, mares, tiets, àvis i àvies, el que havien après sobre els Taurons.
Els pares van veure con els seus… Llegeix més»