Les eines digitals per a fabricar objectes han arribat amb força

Aquest curs estem realitzant una nova matèria optativa de 4t d’ESO. L’alumnat desenvolupa la seva creativitat creant els seus propis dissenys i fent-los realitat amb les màquines del taller (fresadora CNC i impressora 3D)

Us deixem algunes mostres de les seves creacions!

El rincón de la invención

Aprofitant el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la ciència, la setmana del 8 al 12 de febrer a 1r ESO ens vam convertir durant les classes de Llengua i Literatura Castellana en inventors bojos, al mateix temps que apreníem la creació i formació de paraules. Van sorgir invents molt peculiars!

Raíces de nuestra literatura.

Realizado por los alumnos de 1r de Bachillerato en la asignatura “Literatura”

Reducció presencialitat Batxillerat

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, els nous protocols anunciats pel PROCICAT en relació a l’assistència de l’alumnat de batxillerat al centre ens obliga a reduir les hores de docència presencial de l’alumnat.

Hem decidit, per tant, que l’alumnat de batxillerat acudirà a l’institut segons el calendari que podeu consultar en aquesta publicació.

Els dies que hagin de quedar-se a casa, rebran classes online en l’horari habitual, de 8:00 a 14:30h.

Els exàmens es faran a l’institut, encara que siguin en un dia en què els toqui fer connexions online.

Ens sap molt de greu haver d’aplicar aquesta mesura, però com sabeu, la situació de la pandèmia actualment és molt complicada i les noves instruccions del PROCICAT són d’obligat compliment.

Gràcies a tots pel vostre suport i comprensió i molta salut!

Llista de beques de llibres i material curs 2020-2021

Hem rebut la llista amb la resolució de les beques de material i  llibres  per al curs 2020-2021 (cliqueu aquí per consultar-la). En el moment que el centre rebi la partida es procedirà a la seva gestió.
Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució.
Us linken el web