Setmana de la ciència 2020

Del 14 al 29 de novembre s’ha celebrat a Catalunya la 25a Setmana de la Ciència. Durant aquesta setmana s’han dut a terme tot un munt d’activitats de disseminació científica arreu del nostre territori, adreçades a promoure la ciència i la tecnologia. L’Institut Antoni Cumella també ha volgut participar-hi i durant una setmana s’han realitzat diferents activitats per a tots els nivells:

• A 1r ESO han fet un pòster digital d’un personatge científic.
  • A 2n ESO han dissenyat una infografia d’un tema científic a escollir.
  • A 3r i 4t ESO s’ha dut a terme un concurs de fotografia científica.
  • A batxillerat es va fer el concurs de cartells publicitaris per la Setmana de la Ciència.
  • I finalment, per a tots els nivells va haver-hi un concurs d’endevinalles científiques, el nostre trivial, amb un repte diari per a dues categories: la categoria verda per a 1r, 2n i 3r ESO i la categoria taronja per a 4t ESO i 1r i 2n de Batxillerat

La participació ha estat elevada i s’han penjat al vestíbul del centre alguns dels treballs realitzats, juntament amb una exposició de dones científiques de gran ressò. Ahir es va fer oficialment l’entrega de premis. Els guanyadors són:

CONCURS FOTOGRAFIA CIENTÍFICA (3r i 4t ESO)

• 1r Premi : Cristhin Jonary M.4t ESO C
  • 2n Premi: Verónica M. 4t ESO C

CONCURS TRIVIAL CIENTÍFIC (tot el centre)

• Premi Categoria Verda : Lucía S. 1r ESO B
  • Premi Categoria Taronja: Pol J. 1r Batx A

CONCURS CARTELLS (batxillerat):

• 1r Premi: Gabriela E. 1r Batx A
  • 2n Premi: Erika A. 1r Batx B

Enhorabona a tots els guanyadors i gràcies a tots els participants.