L’Alejandro Palomas, autor d’Un hijo, ens ha visitat.

20180309_11045520180309_10122020180309_100344
L’Alejandro Palomas, autor d’Un hijo, guardonat amb el Premi Nadal 2018, ens ha visitat aquest divendres 9 de març gràcies al programa Encuentros Literarios, promogut i subvencionat pel MEC (Ministerio de Educación y Cultura). Dins el marc de les activitats en què han treballat els alumnes de 2n i 3r d’ESO durant la lectura d’aquesta novel·la màgica i plena d’un encisador món imaginari, el Departament de Castellà ha organitzat una tertúlia literària amb l’escriptor amb l’objectiu de complementar el treball d’una experiència lectora inoblidable. Aquesta tertúlia s’ha desenvolupat a partir de preguntes que havien preparat els alumnes sobre qüestions relacionades amb la trajectòria literària de l’autor, el seu procés creatiu, la trama de la novel·la o els múltiples temes que es deriven de la lectura.
L’Alejandro Palomas s’ha mostrat molt natural i proper i el seu discurs i les seves ensenyances ens ha convençut de què ell és tot un mag de la paraula.